05/08/2013

van egy jelenség, amit nem értek (sok ilyen van)

valaki, akinek van tippje, kérem, mondja meg, hogy miért lehet az, hogy számtalan motiváló dolog lebeg a szemem előtt, jövőt illető tervek, jó koncertek, amikre már jegy is van, és még szerelmes is vagyok, szóval együtt van minden, de mégsem motivál semmi. ennyire telhetetlen lennék? itt ülök a gép előtt, és nem visz rá a lélek, hogy nekiálljak valaminek, amivel haladnom kéne. pedig még egy hatalmas motiváló erő az, hogy szerda estétől kis időre búcsút intek a szabadúszói megbízásoknak és végre koncentrálhatok kicsit saját magamra. (nem, nem wellness hétvége, hanem énmárka építés. illetve inkább átépítés.)

mostanában kicsit minden munkát utálok... valamiért az utóbbi időben, amióta végeztem, semmi sem úgy sül el, ahogy szeretném. egy kis kikapcsolódásra lenne szükségem. hiába jártam déli és északi tengerek partjain is, strandoltam és pálmafák alatt fagyiztam, a fejemben sosem kapcsolhattam ki a kis vészjelző készenléti fényt, ami tíz percenként tudatta velem, hogy nem ott lenne a helyem, de ha már ott vagyok, legalább aggódjam halálra magam mindenféle munka miatt. ügyfelek miatt, határidők miatt, pénzek miatt. kéne pár nap, de most már tényleg, amikor még csak nem is gondolok a munkára. kettő mondjuk elég lenne, köszi!
(és nem, nem a dolgozással és tervezéssel van bajom, hanem a stresszel... meg az emberekkel. emiatt remélem, hogy a portfólióm elkészítése kicsit eltereli majd a figyelmem, és lenyugtat...)

No comments:

Archívum