06/11/2008

vagy és kicsi

filozófia órákon mindig ellentmondásokba ütközöm. arról, hogy ki és miért nem (??!!) éri el a teknőst futva, nem szeretnék beszélni, mert csak megint felhúznám magam. szerintem barom ötlet volt már csak felvetni is a dolgot.. teknőst. ha.
de.. ma volt a tanárúrnak egy e fajta megnyilvánulása: "a VAGY azt jelenti hogy vagy egyik vagy másik vagy mindkettő."

eszerint ha azt mondjuk, hogy : egyik VAGY másik, akkor az lehet egyik, lehet másik, vagy mindkettő, azaz egyik is és másik is?? azt hiszem ez ellent mond az egyikvagymásik szavak értelmének. ..vagy én vagyok félreinformálva.

meg hogy van olyan : végtelenül kicsi. hogy lehet végtelenül kicsi? ami nulla alatt van, az semmi. már maga a nulla sincs.. hát még ami alatta van. szóval annak a valaminek valamekkorának kell lennie. és a lehetőségek száma nem lehet végtelen, megszámlálhatatlan. a méret csak egyre kisebb, vagy nagyon nagyon kicsi lehet. lehet nano meg makro meg fene tudja, de az biztos, hogy létezik legkisebb szám. azaz legkisebb méret..

ezért nem szeretem a filozófiát. és én nem belekötök a dolgokba, hanem egyszerűen csak nem barátaim az ellentmondások. tudom hogy apróságok, és sokszor csak átgondolatlanságból vagy figyelmetlenségből adódnak/származnak, de engem mégis ezek idegesítenek a leginkább.

No comments:

Archívum