26/09/2009

kicsit sok most ez így egyszerre..

tipo feladat, tervezés feladat, szakmai formatan feladat, még jó hogy photoshop-ból meg rajzból nem tudtak házit adni..
még csak egy hetet jártam suliba, de már tornyosulnak a tennivalók.. nem tudom, tudod-e milyen érzés, mikor kapsz egy feladatot, amire csak pár napod van, tudod azt, hogy milyen végeredményt várnak el, de neked viszont fogalmad sincs arról, hogyan juss el oda..?? amikor elég gyakran ötlik fel benned ugyanaz az egy hülye kérdés: ezt meg hogy a fenébe csináljam..?! szeretek én gondolkodni, de nem ennyit. ráadásul nem is testhez álló a feladat, amit kaptam. nem tetszik.. sosem szimpatizáltam a betűkompozíciókkal. minden esetre kíváncsi vagyok mi fog kisülni a kezdeti próbálkozásaimból a négy/öt hét végére. prezentálom majd itt az első katasztrofális állapotokat és a végeredményt is. remélem látható lesz majd a fejlődés:)
amint hazaérek és magamhoz térek valamint bepótolom a kihagyott szül.fel. epizódot, és esetleg lesz időm netre látogatni, akkor gazdagabb lesz a blog tartalma egy pár kezdetleges képpel. várjátok.

No comments:

Archívum