15/09/2013

azóta és hamarosan

amikor legutóbb erre jártam, azt írtam, félig már nyugodt vagyok. most már 4/6-os állapot áll fent, ugyanis a közül a pár hely közül (6-8-as nagyságrend), ahova elküldtem e-mail-en keresztül a portfólióm, az egyik helyről pár órán belül visszaírtak, hogy várnak személyes találkozóra. tudom, ez nem feltétlenül jelent bármit is, de azt mindenképpen, hogy kíváncsiak rám. úgyhogy életbe lép az "expect the worst, hope for the best", és meglátjuk jövőhét hétfőn, hogy mi alakul, ha egyáltalán bármi. :)

már csak három napom van itt, egy hétfő, egy kedd és egy szerda. még nem pakoltam össze, munkába is be kell mennem, és még találkozom pár emberrel, ha belefér az időmbe.

elhatároztam, hogy az utolsó dolog, amiről ide írok, a birmingham-i utam lesz, ami természetesen új, saját bejegyzést érdemel. és ahogy ezt megírtam, elhagyom ezt a blogot, és újat indítok. mert új város, új lap. új lap már sok volt, új város még egy sem. kívánjatok szerencsét!

No comments:

Archívum