28/02/2014

miert?

miert hagytam abba? mert akartam egy kis maganyt, ugy akartam irni, hogy tudom, senki sem latja, amit irok. talan az is kozrejatszott a dontesben, hogy szamitottam ra, hogy a bejegyzesek tele lesznek panaszkodassal es szomorusaggal. amikor itt hagytam a kockacukort, meg bizakodo voltam es feldobott, nem hagytam abba a blogolast, csak atkoltoztem a tumblrre. de amikor tulnyomoan negativ posztok arasztottak el a feluletet, befejeztem, es nyitottam egy ures fuzetet, ami azota tele lett. ugy latszik, hianyzott a kezzel iras, tobbnyire a vonaton irogattam a napi dolgokrol. bevallom, elkeseritoen unalmas minden irasom, ami abban a fuzetben van. gondoltam ra, hogy bemasolom oket ide, de nem tudom szeretnem-e azokat a sorokat itt latni... ez mindig is egy nagyon pozitiv blog volt, nem akarnek beleronditani. ha meg szomorkodva akarok nosztalgiazni, visszaolvasom a dolgokat ott, nem?
meg mindig nem vagyok biztos abban, hogy akarom ezt, meg atgondolom. de addig is ertekeljetek, hogy egyaltalan fontolora veszem :P

na majd jelentkezem. vagy nem.

No comments:

Archívum